Συχνές Ερωτήσεις
Τι κερδίζω με την εφαρμογή minibusiness;
Είναι όντως κάτι παραπάνω από απλή τιμολόγηση;
💡 Ναι!!! Η εφαρμογή είναι πολύ εύχρηστη και έξυπνη. Η εφαρμογή μαθαίνει από εσάς και προσαρμόζεται στις πληροφορίες σας, καθώς εκδίδετε ένα παραστατικό. Θυμάται και “σερβίρει” τα κατάλληλα στοιχεία που σχετίζονται με αυτό. Π.χ. τιμολογείτε στον ίδιο έναν πελάτη κάθε φορά; Η εφαρμογή θα σας εμφανίζει τον τελευταίο πελάτη που έχετε κόψει τιμολόγιο θα έχει έτοιμο τον τύπο παραστατικού και θα έχει ορίσει επόμενη αρίθμηση.
💡 Η εφαρμογή σας επιτρέπει να καταχωρείτε και τα έξοδά σας. (τα έξοδα δεν αποστέλλονται στο myDATA). Καταχωρώντας και τα έξοδα σας, έχετε πλήρη εικόνα της επιχείρησης σας ( Έσοδα – Έξοδα – Κέρδος).
💡 Υπολογίζει αυτόματα φόρους και παρακρατήσεις. Η εφαρμογή σας δίνει στατιστικά για το ΦΠΑ, Παρακράτηση Φόρου και Κέρδους, ανά Μήνα - Τρίμηνο – Έτος. Σύντομα η εφαρμογή θα υποστηρίζει Εκτίμηση Φορολογίας Εισοδήματος σύμφωνα με τα δεδομένα που καταχωρείτε. (τα έξοδα δεν αποστέλλονται στο myDATA.)
💡 Σας απαλλάσσει από ενδεχόμενα λάθη που αφορούν την επιλογή τύπου παραστατικού, παρακράτηση φόρου, απαλλαγής ΦΠΑ κ.α.
💡 Δημιουργεί προεπισκόπηση του παραστατικού πριν την καταχώρηση, αποφεύγοντας λάθη και το άγχος του πιστωτικού.
💡 Εκδίδει αυτόματα παραστατικό στα Αγγλικά, εάν ο πελάτης είναι εκτός Ελλάδος. Πολλοί ελεύθεροι επαγγελματίες συνεργάζονται με το εξωτερικό και στέλνοντας ένα ξενόγλωσσο τιμολόγιο δείχνει επαγγελματισμό. Έτσι αποφεύγετε την επεξεργασία του, σε άλλο αρχείο προκειμένου να το τροποποιήσετε.
Εκδίδοντας το πρώτο μου τιμολόγιο
Πρέπει πρώτα να καταχωρήσω τον πελάτη μου;
Όχι! Την στιγμή της καταχώρησης παραστατικού, μπορείτε πολύ εύκολα να ανοίξετε νέο πελάτη.
💡 Η εφαρμογή υποστηρίζει αναζήτηση με ΑΦΜ μέσω TAXISnet. Για ρύθμιση του TAXISnet δείτε παρακάτω.
Πώς διαλέγω τύπο παραστατικού;
Την στιγμή της καταχώρησης, απλά επιλέξτε τον κατάλληλο τύπο σύμφωνα με την χώρα του πελάτη. (Ελλάδα , ΕΕ, Τρίτες χώρες). Έπειτα, καταχωρήστε τη σειρά και τον αριθμό που θέλετε, προσέχοντας ο αριθμός να είναι ο επόμενος του τελευταίου σας παραστατικού.
💡 Η εφαρμογή θα αποθηκεύσει τον αριθμό αυτό, και θα συνεχίσει αυτόματα στα επόμενα παραστατικά. Επιπλέον, κάθε τ΄υπος παραστατικού, έχει ήδη τις σωστές ρυθμίσεις για αποστολή στο myDATA.
Αν πατήσω επόμενο, θα σταλεί στο myDATA;
Όχι! Η εφαρμογή πριν την καταχώρηση, δημιουργεί μια προεπισκόπηση του τιμολογίου ώστε να ελέγξετε τα στοιχεία του και αν επιθυμείτε, να το καταχωρήσετε. Η αποστολή στο myDATA έχει συγκεκριμένο κουμπί.
💡Μετά την καταχώρηση, εμφανίζεται το κουμπί myDATA. Πατώντας το την πρώτη φορά, θα οδηγηθείτε στην οθόνη ρύθμισης myDATA.
Οι τύποι παραστατικών αλλάζουν;
Οι τύποι παραστατικών έχουν οριστεί βάσει της Ελληνικής νομοθεσίας που αφορά τους ελεύθερους επαγγελματίες.
💡 Σε περίπτωση που χρειάζεστε διαφορετικό τύπο παραστατικού, στείλτε email support@minibusiness.gr και θα φροντίσουμε να ορίσουμε νέο εφόσον ανήκει στην λίστα των τύπων των παραστατικών του myDATA.
Πρέπει πρώτα να έχω καταχωρήσει τις υπηρεσίες που παρέχω;
Όχι! Την στιγμή της καταχώρησης παραστατικού, μπορείτε πολύ εύκολα να ανοίξετε νέα(-ες) υπηρεσία(-ες).
💡Για να ανοίξετε νέα υπηρεσία, επιλέγετε το + και καταχωρείτε την περιγραφή της, είτε στα ελληνικά είτε στα αγγλικά για πελάτες εξωτερικού, καθώς και μια προεπιλεγμένη αξία (μην ανησυχείτε, σε κάθε τιμολόγιο, μπορείτε να αλλάζετε την τιμή ή και την περιγραφή της αν χρειάζεται).
Πώς εκδίδω πιστωτικό;
Εύκολα! Βρείτε το παραστατικό από τα τιμολόγιά σας , σύρτε αριστερά την εγγραφή ή πατήστε παρατεταμένα και επιλέξτε την έκδοση πιστωτικού.
💡Με την εφαρμογή μπορείτε πολύ εύκολα να κάνετε συσχέτιση του παραστατικού και να το αποστείλλετε απευθείας στο myDATA.
Σχετικά με το myDATA
Πώς ρυθμίζω την εφαρμογή με το myDATA;
💡Αν παραλείψετε το παραπάνω βήμα, μην ανησυχείτε. Η εφαρμογή θα σας οδηγήσει με απλά βήματα να συνδεθεί΄τε με το myDATA, όταν θα χρειαστεί να κόψετε το πρώτο σας τιμολόγιο.
Τι πρέπει να προσέξω;
Πρέπει να ορίσετε την αρίθμηση του παραστατικού/ πιστωτικού μέσα στην εφαρμογή, βάσει της αρίθμησης του ακολουθούσατε στο myDATA. Αυτό ισχύει για κάθε τύπο παραστατικού.
💡Με την διαδικασία αυτή, η εφαρμογή θα συμπληρώνει αυτόματα την αρίθμηση των παραστατικών σας.
Πώς κάνω αναζήτηση πελατών/προμηθευτών με το ΑΦΜ;
Πηγαίνετε από το μενού Προφίλ - Ρυθμίσεις myDATA. Θα χρειαστεί να συνδεθείτε μέσω TAXIS και να αποκτήσετε κωδικούς πρόσβασης.
💡Με την διαδικασία αυτή, η εφαρμογή θα συμπληρώνει γρήγορα τα στοιχεία των πελατών/προμηθευτών σας.
Μου βγάζει μήνυμα αποτυχίας αποστολής στο myDATA. Τι να κάνω;
Ελέγξετε τον πελάτη και τύπο παραστατικού. Μήπως τιμολογείτε σε πελάτη εξωτερικού;
💡Φροντίστε να έχετε ορίσει σωστά τον πελάτη σας με τον αντίστοιχο τύπο παραστικού. Σε περίπτωση που έχετε ακόμη πρόβλημα, στείλτε email support@minibusiness.gr και θα σας απαντήσουμε άμεσα.
Σχετικά με τα έξοδα
Γιατί να καταχωρώ τα έξοδα μου;
Για να έχετε ολοκληρωμένη εικόνα της επιχείρησης σας. Καταχωρόντας και τα έξοδα σας , θα μπορείτε να έχετε στατιστικά όπως κέρδος, φόρους κ.α.
💡Τα έξοδα δεν αποστέλλονται στο myDATA.
Μπορώ να σβήσω κάποια από τα προεπιλεγμένα έξοδα και να προσθέσω τα δικά μου;
Φυσικά! Πατήστε παρατεταμένα στο έξοδο που δεν σας αφορά και απλά πατήστε διαγραφή. Στη συνέχεια πατήστε το κουμπί (+) ώστε να προσθέσετε το δικό σας έξοδο.
💡 Μπορείτε να καταχωρήσετε έξοδα προγενέστερης ημερομηνίας ώστε να έχετε σταδιακά πλήρη εικόνα της επιχείρησής σας.
Σχετικά με τις συνδρομές
Κατέβασα μόλις την εφαρμογή, έχω χρεωθεί;
Όχι! Η εφαρμογή έχει περίοδο δοκιμαστικής χρήσης για 30 ημέρες. Μετά το πέρας της δοκιμαστικής χρήσης, η εφαρμογή λειτουργεί κανονικά, όμως για την καταχώρηση νέου παραστατικού, απαιτείται ενεργή συνδρομή.
💡 Ανα πάσα στιγμή μπορείτε να δείτε την κατάσταση της συνδρομής σας, είτε από το (i) στην αρχική οθόνη, είτε από τη σελίδα ρυθμίσεις.
Αγόρασα μια συνδρομή, που μπορώ να την αξιοποιήσω;
Συγχαρητήρια! Με οποιαδήποτε συνδρομή, μπορείτε να έχετε πρόσβαση από οποιαδήποτε συσκευή σας! Είτε αυτή είναι κινητό τηλέφωνο, είτε ταμπλετ είτε προσωπικός υπολογιστής μέσω της ιστοσελίδας.
💡Αν έχετε υπολογιστή MAC, μπορείτε να κατεβάσετε την εφαρμογή και από το MAC App Store.
Πως μπορώ να διαχειριστώ τη συνδρομή μου;
Η συνδρομή συνδέεται με τον λογαριασμό σας στο Apple AppStore ή Google Play Store. Μπορείτε να την αναβαθμίσετε μέσω της αντίστοιχης πλατφόρμας που κάνατε την αγορά. Για ακύρωση της συνδρομής, επισκεφτείτε την αντίστοιχη εφαρμογή (AppStore ή PlayStore).
Έχετε ακόμη απορίες;
Εάν έχετε απορίες σχετικά με την χρήση της mobile εφαρμογής minibusiness, μπορείτε να αποστείλετε email στο support@minibusiness.gr και θα σας εξυπηρετήσουμε άμεσα.
© Copyright | minibusiness | Πολιτική Απορρήτου | Όροι Χρήσης